mercredi 31 juillet 2013

Bangkok!

Comme promis me voilà à Bangkok! Si vous me suivez sur instagram ( @claudinesblog) vous pouvez suivre mon périple  en direct.
Quelle ville! Beaucoup de monde, de nombreux temples dédiés à Bouddha, beaucoup de pollution. J'adore les tuktuk et les marchants ambulants qui vendent de tout et de rien mais surtout des fruits exotiques.
Au programme: visite de temples, balades en bateau le long du fleuve, restau thaï...
À très vite pour la suite de mes aventures!

Pantalon/Pants: H&M
T-shirt: H&M
Pochette/Clutch: Stella Forest
Sunnies: Persol

As promised here I am in Bangkok! If you follow me on Instagram ( @claudinesblog) you can see my trip pictures every day.
What a city! There is a lot of people, a lot of temples for Buddha, a lot of pollution. I love the tuktuk and the little merchants on the streets who sell a very wide selection of little things and exotic fruits.
The programm: visit the temples, boat trips in the river, Thai restaurants...
Stay updated for the rest of my adventures!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

J'adore lire vos commentaires! Alors commentez et suivez moi sur twitter @Claudi nesblog!!! Bisous

I love reading your comments!! So please send a comment or follow me on twitter @Claudinesblog! xoxo