lundi 25 juin 2012

Preppy!

Je sais que ça fait une semaine sans rien poster!! Je ne suis décidément pas régulière...
Mais en période de révision d'examen c'est difficile de faire pleins de choses à la fois! Mais j'ai tout de même trouvé quelques petites minutes pour prendre ces photos.
Pour cette tenue je me suis inspirée du style d'Alexa Chung. J'aime beaucoup la manière dont elle s'habille: boyish mais aussi girly et rock!!!
Que pensez vous de cette interprétation de son style?

I know it's been a week without posting anything!!! I'm really not punctual...
But during my week of exam-revising it's hard to do a lot of things at the same time! But I still found some time to shoot these pictures!
For this outfit I copied Alexa Chung's style. I love a lot the way she dresses: boyish but also girly and rock!!!
What do you think of this remix of her style?

Veste/Jacket: Vintage
Chemise/Shirt: La Redoute
Jean: Levi's
Ballerines/Flats: Massimo Dutti
Sac/Bag: Forever 21








3 commentaires:

  1. Thank you for your sweet comment on my blog! Rimmel's such an affordable brand and really good quality, so I like their makeup a lot :) Love your blazer, I wish I had the attitude to pull off such a cool blazer like you! :)

    www.iwastakenbysurprise.blogspot.com
    xx

    RépondreSupprimer
  2. j'aime beaucoup ta veste, super classe, j'adore ! :)

    si tu as le temps vient voir mon blog
    htttp://modequipeut.blogspot.com

    Bisouus

    RépondreSupprimer

J'adore lire vos commentaires! Alors commentez et suivez moi sur twitter @Claudi nesblog!!! Bisous

I love reading your comments!! So please send a comment or follow me on twitter @Claudinesblog! xoxo